لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
حالا منتظر قرعه کشی می مانیم ...

حالا منتظر قرعه کشی می مانیم ...

مکس آلگری اصرار دارد یوونتوس نباید از باخت امشب تیمش مقابل سویا و دوم شدن در گروه خود ناامید شود، چرا که تنها چیزی که اهمیت داشت صعود از این گروه دشوار بود.

بیانکونری در بازی مقابل سویا تنها به یک امتیاز برای صدرنشینی گروه نیاز داشت اما با باخت 1-0 امشب و برد 4-2 منچسترسیتی مقابل گلادباخ به عنوان تیم دوم گروه صعود کرد.

آلگری در پایان بازی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: " ما در دیدارهای این گروه عملکرد خیلی خوبی به نمایش گذاشتیم و من در تیمم پیشرفت را مشاهده کردم."

" بازی ها در لیگ قهرمانان هرگز آسان نیستند، اما من عملکرد شاگردانم در دیدار امشب را خوب ارزیابی می کنم. اگر صدرنشین گروه هم می شدیم تفاوت زیادی با دوم شدن نداشت."

" در نیمه ی اول نمایش خیلی خوبی داشتیم، اما پس از استراحت بین دو نیمه توپ های زیادی را از دست دادیم. بازی کردن در این میدان و گرفتن امتیاز کار آسانی نیست، اهمیتی ندارد که افراد دیگر چگونه فکر می کنند."

" حالا منتظر قرعه کشی می مانیم، اما نباید از این شکست ناامید شویم. این گروه، سخت ترین گروه لیگ قهرمانان این فصل بود، در صورتی که برنده ی این بازی می شدیم فوق العاده می شد، اما مهم ترین مسأله صعود از گروه است."

" ما بازی با فیورنتینا در سری آ را پیش رو داریم که بسیار مهم تر از بازی امشب تیم است."

آلوارو موراتا بازی ضعیفی ارائه داد و موقعیت های زیادی هدر داد: " موراتا بازی خوبی ارائه داد و او همواره در اروپا موفق به گلزنی شده است. فصل گذشته او دررقابت با فرناندو یورنته برای رسیدن به ترکیب اصلی تیم بود. این فصل او فراز و نشیب هایی داشته است، او امشب خوب بازی کرد و اینکه موفق به گلزنی نشد برای او ناامید کننده است."

" ما باید نتیجه ی بازی را کنترل می کردیم و فشاری به حریف وارد نمی کردیم. در پایان بازی ضربه ی دیبالا به تیرک خورد و فرصت فوق العاده ی دیگری توسط موراتا از دست رفت."


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد پارسافر
محمد پارسافر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: